برطانیہ سے اچھی خبر آگئی –

لندن : برطانیہ میں کورونا وائرس سے گزشتہ3ماہ کے عرصہ میں ایک دن میں کم ترین اموات رپورٹ ہوئی ہیں، گزشتہ 24گھنٹوں کے دوران صرف 36افراد کوویڈ میں مبتلا ہوکر ہلاک ہوئے۔

تفصیلات کے مطابق برطانیہ میں کورونا وائرس سے ہلاکتوں کی تعداد میں کمی آرہی ہے اور لاک ڈاؤن کے مقابلے میں آج سب سے کم اموات رپورٹ ہوئیں۔

برطانیہ میں گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران کورونا وائرس سے 36 ہلاکتیں رپورٹ ہوئی ہیں جو کہ تین ماہ سے بھی زیادہ عرصے کی کم ترین تعداد ہے۔ غیر ملکی خبر رساں ایجنسی کے مطابق برطانیہ میں ہلاکتوں کی تعداد بڑھ کر 41 ہزار 698 تک پہنچ گئی ہے۔

اس حوالے سے برطانوی محکمہ صحت نے کہا ہے کہ برطانیہ میں گزشتہ3ماہ کے عرصہ میں ایک دن میں کم ترین اموات ہوئی ہیں۔24گھنٹے میں36افراد کورونا وائرس سے ہلاک ہوئے جبکہ آج کے روز برطانیہ میں1514نئے مریضوں کی تشخیص ہوئی ہے۔

واضح رہے کہ آج بروز پیر سے برطانیہ میں لاک ڈاؤن میں مزید نرمی کردی جائے گی، تاہم نائی کی دکانیں، بیوٹی پارلرز، ریسٹورنٹس اور کلب ابھی نہیں کھلیں گے، اس کے علاوہ تعلیمی ادارے گرمیوں کی چھٹیوں کے ختم ہونے کے بعد مکمل طور پر کھلیں گے۔

واضح رہے کہ دنیا بھر میں کورونا وائرس کے مصدقہ متاثرین کی تعداد 18 لاکھ کے قریب پہنچ چکی ہے جبکہ اب تک اس سے ایک لاکھ نو ہزار سے زائد افراد جان کی بازی ہار چکے ہیں۔

عالمی ادارہ صحت نے خبردار کیا ہے کہ کسی بھی ملک میں لاک ڈاؤن میں وقت سے پہلے نرمی اس عالمی وبا کی واپسی کی وجہ بن سکتی ہے۔

اعداد وشمار کے مطابق امریکہ اموات کی تعداد کے حوالے سے سب سے آگے ہے جہاں 19،701 ہلاکتیں ہوئی ہیں، کسی بھی دوسرے ملک کے مقابلے میں اس وقت امریکہ میں سب سے زیادہ کورونا وائرس کے تصدیق شدہ کیس موجود ہیں۔

fb-share-icon0

Tweet
20

Comments

comments




Source link

About Raja

Check Also

بےگناہ شہری 3دن میں 5مرتبہ کیوں گرفتار ہوا؟ دیکھنے والے حیرت زدہ رہ گئے –

بیجنگ : چین کے شہری کو چہرے کی مشابہت مہنگی پڑگئی، پولیس نے مجرم کی …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *