عجیب الخلقت سمندری مخلوق سڑک پر آگئی، ویڈیو وائرل

چلی میں عجیب الخلقت سمندری مخلوق سڑک پر آگئی لوگ خوفزدہ ہونے کے بجائے اس کی مدد کو جوق در جوق چلے آئے جس کی ویڈیو وائرل ہوگئی۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق چلی کے جنوبی پیٹاگونیائی علاقے میں ایلی فینٹ سیل سڑک پر آئی، پولیس کی جانب سے سڑک کو عام ٹریفک کے لیے بند کردیا گیا اور مذکورہ جانور کو تحفظ فراہم کرتے نظر آئے۔

رپورٹ کے مطابق پولیس اور چلی بحریہ کے اہلکار مقامی رہائشیوں کے ساتھ شامل ہوئے جب انہوں نے اسی ترپال کو سمندر میں جانے کے لئے رہنمائی کرنے سے پہلے کاروں اور پلاسٹک کی چادروں کے ساتھ اندر کی طرف جانے والی سڑکوں کو سیل کردیا۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ شہریوں نے سمندری جانور کو سڑک پر پریشان دیکھ کر اس کے اوپر پانی کی بالٹیاں بھی پھینکیں گئیں، انسان تو انسان کتا بھی مدد کرنے والوں میں شامل ہوگیا اور مددگاروں کے ہجوم کے پاس بھاگتا رہا۔

ویڈیو بنانے والے لوکل ریڈیو اسٹیشن کے پریزینٹر کا کہنا تھا کہ ’میں ان تمام لوگوں کو بھی دیکھا جو مدد کررہے تھے اور اس کے دائرے میں ترپال کا استعمال کررہے تھے۔

انہوں نے بتایا کہ اب ایلی فینٹ سیل کو سمندر میں واپس چھوڑ دیا گیا ہے، پڑوسیوں نے جو کام کیا وہ ناقابل یقین رہا، اسے باکس کا احاطہ دیا گیا ہے تاکہ وہ آرام کرسکے کیونکہ وہ کافی تھک چکی ہے۔

چلی بحریہ کے عہدیدار نے بتایا کہ تحفظ کے لیے رضاکار اپنی پلاسٹک کی چادر لے کر آئے، میں ان رضاکاروں سمیت مقامی کمیونٹی کا بھی شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں۔

Comments




Source link

About Raja

Check Also

ننھی گلہری کی سردیاں گزارنے کے لیے معصوم حرکت، لیکن گاڑی مالک مشکل میں پڑ گیا –

شمالی ڈکوٹا: امریکا میں ایک ننھی گلہری نے سردیاں گزارنے کے لیے ایک ایسی معصوم …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *