مقبوضہ کشمیر میں مزید4 نوجوان شہید، 24 گھنٹوں میں تعداد 9ہوگئی –

سری نگر : مقبوضہ کشمیر میں بھارتی ریاستی دہشت گردی جاری ہے، بھارتی فورسز نے اپنی بربریت سے مزید4کشمیری نوجوان شہید کردیے، ایک روز میں مقبوضہ وادی میں شہید ہونے والےنوجوانوں کی تعداد9ہوگئی۔

کشمیر میڈیا سروس کے مطابق مقبوضہ کشمیر میں قابض بھارتی فوج کی ریاستی دہشت گردی کا سلسلہ تھم نہ سکا،تازہ کارروائی میں ضلع شوپیاں میں مزید 4 کشمیری نوجوانوں کو شہید کردیا ، گزشتہ 24 گھنٹوں میں شہید ہونے والے افراد کی تعداد 9 ہوگئی۔

بھارتی فوج نے ضلع شوپیاں کے علاقے پنجوڑہ میں سرچ آپریشن کے نام پر نہتے نوجوانوں کو فائرنگ کانشانہ بنایا، فائرنگ کے بعد سینکڑوں افراد گھروں سے باہرنکل آئے، مشتعل مظاہرین نے بھارتی فوج پر پتھراؤ کیا، مظاہرین نے کشمیر کی آزادی کے حق میں اور مودی سرکار کیخلاف نعرے بازی کی۔
گذشتہ روز اسی علاقے میں 5 نوجوانوں کو شہید کیا گیاتھا، اس سے قبل ضلع کے اسی علاقے میں ایک جھڑپ میں تین بھارتی فوجی شدید زخمی ہوگئے تھے۔ علاوہ ازیں پونچھ اور پلواما میں دو بھارتی فوجی افسروں نے سرکاری اسلحے سے خودکشی کرلی۔

قابض فوج نے ضلع میں تمام مواصلاتی نظام موبائل، انٹرنیٹ سروس کی خدمات کو بھی معطل کردیا جبکہ مقبوضہ وادی کے مختلف علاقوں سری نگر ، بارہمولہ ، بانڈی پور ، کپواڑہ ، گندربل ، بڈگام ، اسلام آباد ، پلوامہ ، کولگام ، رامبن ، راجوری ، پونچھ ، کِشتھوڑ ، ڈوڈا کا محاصرہ کرکے سرچ آپریشن شروع کردیا۔

fb-share-icon0

Tweet
20

Comments

comments




Source link

About Raja

Check Also

بےگناہ شہری 3دن میں 5مرتبہ کیوں گرفتار ہوا؟ دیکھنے والے حیرت زدہ رہ گئے –

بیجنگ : چین کے شہری کو چہرے کی مشابہت مہنگی پڑگئی، پولیس نے مجرم کی …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *