پب جی گیم پر پابندی، اداکار فیروز خان بول پڑے

لاہور: آن لائن ویڈیو گیم پب جی پر پی ٹی اے کی جانب سے پابندی عائد کرنے کے بعد اداکار فیروز خان بھی بول پڑے۔

تفصیلات کے مطابق معروف اداکار فیروز خان نے پب جی گیم پر پابندی عائد کیے جانے پر سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے بیان میں گیم پر پابندی کے خلاف آواز اٹھا دی۔

اداکار نے لکھا کہ ’مجھے کچھ سمجھ نہیں آرہا کہ حکومت کو مشورہ کون دے رہا ہے، یہاں آورہ کتوں کو قتل کیا جاتا ہے، اور بلیوں کو زیادتی کا نشانہ بنایا جاتا ہے پھر پب جی گیم پر پابندی۔۔۔

فیروز خان نے لکھا کہ ’میں سوچ رہا ہوں کہ حکومت زندگی کے بنیادی تحفظ کی جیسی چیزوں کے بارے میں زیادہ جوابدہ ہوگی ۔

مزید پڑھیں: چئیر مین پی ٹی اے کا ‘آن لائن ویڈیو گیم پب جی’ کھولنے سے متعلق اہم بیان

اس سے قبل سوشل میڈیا پلیٹ فارم پر پابندی اور ریگولیشن کے معاملے پر چئیرمین پی ٹی اے عامر عظیم سے یوٹیوب ولاگرز کی ملاقات ہوئی، وزیراعظم کے فوکل پرسن برائے سوشل میڈیا ارسلان خالد بھی شریک ہوئے، ملاقات میں سوشل میڈیا سے متعلق مجوزہ قوانین اور رولز پر مشاورت کی گئی۔

چئیر مین پی ٹی اے جنرل ر عامر عظیم نے کہا پب جی گیم فوری طور پر کھولے جانے کا فی الحال امکان نہیں، کیونکہ پب جی انتظامیہ کی جانب سے حکومت پاکستان سے تعاون نہیں کیا جا رہا، پب جی انتظامیہ نے جواب نہ دیا تو پابندی برقرار رہے گی۔

چئیر مین پی ٹی اے کا کہنا تھا کہ یوٹیوب کے حوالے سے اعلی عدلیہ نے صرف تحفظات کا اظہار کیا جو درست تھا، اعلی عدلیہ نے یوٹیوب بند کرنے کا حکم نہیں دیا، عدالت کی واضح ہدایات کے باوجود یوٹیوب انتظامیہ نے موثر تعاون نہیں کیا۔

0

Tweet
20

Comments

comments




Source link

About Raja

Check Also

عاصم اظہر نے صبا قمر کو ‘استاد جی’ کا لقب دے دیا

پاکستانی فلم و ڈرامہ انڈسٹری کی معروف اداکارہ صبا قمر نے گلوکاری کی دنیا میں …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *