33 سال سے صرف چائے پر گزارا کرنے والی خاتون –

[ad_1]

آپ نے چائے پینے کے شوقین افراد کے بارے میں تو سُنا ہوگا مگر اب بھارتی ریاست چھتیس گڑھ کی ایک ایسی عجیب و غریب خاتون سامنے آئیں جو گزشتہ 33 سال سے صرف چائے پی کر زندگی گزار رہی ہیں۔

انڈیا ٹائمز کی رپورٹ کے مطابق بھارتی ریاست چھتیس گڑھ کے ضلع کوریا کے گاؤں بارادیا کی 44 سالہ خاتون پھلی دیوی نے دعویٰ کیا کہ وہ گزشتہ 33 سال سے کچھ کھا نہیں رہیں بلکہ چائے پی کر ہی گزارہ کررہی ہیں۔

انہوں نے بتایا کہ مجھے گاؤں میں چائے والی چاچی کے نام سے لوگ جانتے ہیں۔

خاتون کے والد رتی رام کا کہنا ہے کہ ’میری بیٹی نے گیارہ سال کی عمر میں آخری بار کچھ کھایا تھا، وہ ایک دن جانال میں واقع پٹنا اسکول میں ہونے والے مقابلے میں حصہ لینے گئی اور واپس آنے کے بعد اُس نے اچانک کھانا اور پانی پینا مکمل بند کردیا تھا‘۔

مزید پڑھیں: چائے کی کیتلی سیکنڈز میں صاف کرنے کا آسان طریقہ، ویڈیو دیکھیں

والد نے بتایا کہ ابتدائی دنوں میں پھلی دیوی چائے کے ساتھ بسکٹ، ڈبل روٹی کھاتی تھی مگر وقت کے ساتھ ساتھ اُس نے سب کچھ لینا چھوڑ دیا حتی کہ دودھ بھی ڈالنا چھوڑ دیا، وہ گزشتہ 33 برسوں سے صرف کالی چائے (قہوہ) پیتی ہے۔

رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ پھلی دیوی گھر پر ہی رہتی ہے اور باقاعدگی سے عبادت کرتی ہے، وہ سورج غروب ہونے سے پہلے بس ایک کپ قہوہ پیتی ہے۔

اہل خانہ نے خاتون کا کھانا پینا بند ہونے کے بعد ڈاکرز سے بھی رجوع کیا، جہاں ماہرین نے تفصیلی معائنے کے بعد بتایا کہ پھلی کی صحت کو کوئی خطرہ نہیں ہے اور وہ مکمل تندرست ہے۔

Comments



[ad_2]
Source link

About Raja

Check Also

جدہ سے پشاور آنے والے مسافر کی جہاز میں عجیب و غریب حرکت –

[ad_1] پشاور: جدہ سے نجی پرواز کے ذریعے خیبرپختونخواہ آنے والے مسافر کو جہاز میں …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *